#قهوه خوب#قهوه لوته

#همیشه دنبال بهترین باش#بیایید یه محصول خوشمزه و بدون مواد نگه دارنده استفاده کنیم

#قهوه خوب#قهوه لوته

#همیشه دنبال بهترین باش#بیایید یه محصول خوشمزه و بدون مواد نگه دارنده استفاده کنیم

#لتس بی باشیم با هم باشیم#قهوه خوب فقط قهوه لوته#شرکت پارس نوش کیش واردکننده رسمی و انحصاری لوته در خاورمیانه

برای اولین بار در ایران

بهترین قهوه روز دنیا با قابلیت استفاده به صورت گرم و سرد

یک قهوه عالی همیشه در دسترس

بهترین ترکیب از انواع بهترین قهوه های دنیا

طعم قهوه خالص را با لوته تجربه کنید

کافیست فقط یک بار "قهوه لوته" بخورید ، آنوقت است که دیگه هیچ قهوه دیگه طعم خوب قهوه لوته رو نمیده

چونکه این فقط لوته است که از بهترین قهوه روز دنیا به سراسر دنیا صادر میکنه

"شرکت پارس نوش کیش" یک شرکت معتبر واردکننده در سطح خاور میانه است که با واردات رسمی و انحصاری قهوه های اورجینال" لوته" از کشور کره جنوبی این امکان را فراهم ساخته که از محصولات خوب" لوته "در ایران نیز موجود و در دسترس باشد.

کافیست با 07644425370 الی 9

ویا با 02122697230 الی 4

تماس بگیرید 

#نمایندگی انحصاری قوی#محصولات لوته کره جنوبی#پارس نوش کیش

مصاحبه کوتاهی با یک متخصص مارکتینگ بین الملل درباره بازار نوشیدنی ایران داشتیم که خلاصه آن را در زیر مطالعه فرمایید.

جناب آقای مهندس فرهان ، شما به عنوان یک متخصص خبره در زمینه مارکتینگ بین الملل بفرمایید که نظر شما درباره تغییر الگوی مصرف در بازار نوشیدنی و فعالان این عرصه چیست و چه پیش بینی ای برای آن دارید ؟

بنده ابتدا باید این نکته را خاطر نشان کنم که بازار نوشیدنی در کشورهایی که با بحران آب مواجه هستن معمولا بازار پر مخاطبی است و حتی باید از سوی مسئولان کشورها مورد توجه قرار گیرد.

چراکه در کشورهایی که با بحران آب مواجهند یکی از سیاستهای کلان واردات آب است

مانند واردات کاغذ که واردکننده آن مورد حمایت است چون در تولید کاغذ باید منابع ی کای صرف شود تا کاغذ تولید شود

درباره آب نیز باید حمایتها باشد.

امروزه با نسل جدید نوشیدنی در عرصه جهانی روبرو هستیم

و قدرتهای تولید کننده نوشیدنی در جهان هر روز در حال به روزرسانی خود هستند

به روز رسانی در صنعت و ابزارهای پیشرفته تولید

به روزرسانی در خلق طعم و مزه و سلیقه و ذائقه

به روزرسانی درباره نحوه مصرف و سهولت مصرف

این به روزرسانی درباره نحوه مصرف و سهولت مصرف از بقیه جالب تر است

مثلا فکر میکنند یک محصول مانند قهوه یا چای که بیشترین مصرف نوشیدنی جهان است ، با چه تکنولوژی ای بهتر بیشتر راحت تر و سریع تر قابل مصرف است

و تولید محصولاتی مثل نوشیدنی قهوه، آیس کافی، نوشیدنی چای ،آیس تی، از همین جاها قوت گرفت

در شعارهای یک شرکت بزرگ و قوی بنام لوته چیلسانگ باوراج کره جنوبی مطلب جالبی نوشته بودن درباره محصول قهوه مایع خود ، گفته بود : با لوته همیشه و همه جا و در هر زمان قهوه مورد علاقه خود را میل کنید

اینکه بنده از عبارت نوشیدنی قهوه ، قهوه مایع ، آیس کافی به صورت جدا استفاده کردم دلیل محکم و مهمی دارید چون این سه با هم فرق دارند

قهوه مایع ، درواقع همان قهوه دم شده خالص بدون هیچ افزودنی و مواد مصنوعی و کارخانه ای است

که کارخانه لوته ابتکار ویژه ایکه داشته در واقع همین تولید قهوه مایع خالص است که داخل قوطی فلزی بسته بندی شده و هم به صورت سرد و هم گرم قابل استفاده است.

خب همین دو مدل قابل مصرف بودن نشانه خلوص و کیفیت بالای محصول است

برای خنک میل کردن آن باید آن را در یخچال گذاشت

برای گرم استفاده کردن آن به چند شیوه قابل استفاده است : 1- مانند کنسرو آن را در آب بجوشانید

2-درب قوطی را باز کنید و قهوه را داخل قهوه جوش یا دستگاههای قهوه ساز گرم کنید

3--درب قوطی را باز کنید و قهوه را داخل فنجان ریخته آن را داخل ماکروفر قرار دهید

من کلیه این محصولات قهوه لوته را استفاده کردم و توصیه میکنم از همه طعم های آن استفاده کنید 

طعم های بسیار متنوعی دارد و یک شرکت قوی هم آن را به ایران وارد میکند بنام پارس نوش کیش

که از شرکتهای خوش نام در زمینه واردات است چرا که کلیه محصولات به صورت قانونی وارد میشود

خوشبختانه به تازگی این شرکت اعطای نمایندگی انحصاری هم میکنه

باتشکر از جناب آقای مهندس فرهان

دوستان برای ارتباط با شرکت پارس نوش کیش به پیوندها مراجعه نمایید

من دنبال یه محصول قهوه خوب و عالی هستم ، شما چطور؟!

من ورزشکارم

علاقه خاصی به ورزش دارم

و علاقه خاصی به محصولات جدید

کلا به علم جدید به محصولات نوظهور علاقه مندم

به نظرم آدما باید همیشه خودشون رو ارتقا بدن

با قهوه لوته آشنا شدم

یه محصول جدیده

برای کشور کره جنوبی

نسل جدید نوشیدنی

جالبیش اینجاست قابل استفاده به صورت گرم و سرد است

این خیلی عالیه که این محصول روز دنیا به ایران وارد میشه و من به عنوان یه مصرف کننده میتونم محصولی که دوست دارم خردید کنم و استفاده کنم


شرکت پارس نوش کیش یک شرکت معتبر واردکننده در سطح خاور میانه است که با واردات رسمی و انحصاری قهوه های اورجینال لوته از کشور کره جنوبی این امکان را فراهم ساخته که از محصولات خوب لوته در ایران نیز موجود و در دسترس باشد.

کافیست با 07644425370 الی 9

ویا با 02122697230 الی 4

تماس بگیرید